Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Ahad, 3 Mac 2013

Karnival E Di Dih Badudun Kitani Kembali!!

catatan: P0jie cool
Mood kan speaking Brunei sama Kedayan.. tapi aku ane inda jua barapa pandai jamukan speaking kedayan ane.. ada jua ku yang inda mahatie!! malangap2 tah saja mulut mun inda tahu! Panjang ar introduksyen ku pasal aku inda alum campin batutuan ane? tapi inda apa.. samangat edidih kakal ada jua!!  (Faham ke tak?) Huhuhu~

Back kapada tajuk post ku ane~ Karnival E DI DIH BADUDUN KITANI yang akan diadakan lagi pada 9 Mac 2013 yang batsmpat di Dewan Kamuniti 1 Malaysia Kg Sungai Bedaun.barmula saawal 7:00 pagi sahingga 11:00 malam)


Karnival E Di Dih merupakan program yang menggunakan Bahasa Melayu Brunei dan Kedayan. Program Eh Dih Dih merupakan program terbitan Puan Salbiah Ajis yang ke udara pada jam 2 petang setiap hari di frekuensi 89.4 MHz dan 103.7MHz, Radio Malaysia Labuan FM. Untuk sebarang maklumat lanjut boleh hubungi talian 087424218 atau 424215 pada waktu pejabat. Penerbit Program Salbiah Ajis.

P/S: Can you kurapak? jangan tah kan speking mun lacus2.. hahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...