Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Jumaat, 8 Februari 2013

DSLR Story | Rentetan Perjalanan

   Selama 3 tahun berlajar di UUM, aku sempat jugak mematrikan kenangan aku dengan kengkawan aku di UUM.. Walaupun gambar yang aku ambil tu tak seberapa dan secantik Photographer yang ada kat luar sana tu.. Tapi eanya sungguh bermakna buat aku!!! (Tak caya aku buat ayat macam ni kat blog aku sendiri) Ihik!! (Ketawa comel).. *Sila abaikan~ Ok lah sebelum aku melalut terlalu banyak kat dalam entry kali ni.. maklum dah dah dekat setahun lebih * rasanya tak update KQPS nih.. tu yang melalut ke laut tuh.. Apa-apapun.. Layan My Lensa di KQPS!!!!









Baru ada masa dan terpikir nak upload kat KQPS gambar saya yang tak seberapa ni..
Komen dialu-alukan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...