Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Ahad, 10 Februari 2013

Teknologi | Iphone 6 Concept Design

catatan: P0jie cool
Jika an da seorang kaki gadget Tahun 2012 merupakan satu  fenomena bagi iPhone 5, sudahkah anda memilikinya? Bagi admin KQPS, ianya adalah perkara yang mustahil untuk dimiliki buat ketika ini... Namun hanya beberapa bulan sejak Apple mengeluarkan iPhone 5, seorang pereka sudah mempunyai visi dan matlamat untuk mereka konsep model Iphone 6. 

   Federico Ciccarese, iaitu seorang pereka Itali, telah mereka satu siri menakjubkan yang menjadikan  iPhone 6 lain dari siri Iphone yang terdahulu.Federico Ciccarese telah mereka semula peranti tersebut dan perubahan yang ketara amat jelas pada reka bentuk luaran telefon dan sistem operasi. 





    Konsep untuk iPhone 6 diilhamkan daripada bentuk iPod Nano, dan terdapat beberapa persamaan dengan Lumia Nokia. Sistem pengoperasian bagi iPhone 6 tersebut adalah iOSX, iaitu gabungan antara IOS dan Mac OS X.  T Seorang penganalisis baru-baru ini telah meramalkan bahawa iPhone seterusnya akan datang dalam saiz skrin yang lebih besar dan lebih banyak warna, seperti yang telah tersedia dalam iPod Nano dan iPod. 

      Ciccarese telah mengeluarkan reka bentuk konsep untuk beberapa produk Apple sebelumnya, termasuk  iPhone 5, Apakah yang di jangkakan bagi reka bentuk dan ciri iPhone 6?









                       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...