Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Rabu, 20 Mac 2013

Friendster Dulu dan Kini

Salam KQPS!! Friendster? Masih ingat Friendster? Berapa lamakah korang dah tinggalkan dunia Friendster? Aku dah tinggalkan dunia Friendster ni kalau tak silap.. Tahun 2009.. Aq dah deactive terus akaun Friendster.. Sebab kenapa aku deactive? Dah takda member yang guna Friendster masa tu... Plus boring... Rasa macam dah nak tinggalkan dunia sosial networking di internet masa tu... 

Tapi ada seorang member aku kenalkan aku dengan facebook.. Walaupun aku macam rasa malas time tu nak create akaun baru *sangat melecehkan tapi ku gagahi jua!! Haha.. Saja nak tahu.. Sejauh mana facebook mampu menyaingi friendster masa tu.. First pandangan aku pasal facebook.. Warna biru putih ja.. Nampak boring.. Sebab masa tu friendster boleh tukar-tukar layout, masukkan muzik 


*p/s: layout friendster yang cantik boleh show off.. Huhu.. Kene rajin usha layout friendster di google.. 

 Sudah boleh masuk dalam sejarah Internet :)

Walaupun friendster hanya sekadar laman sosial dan tiada disertakan game online.. Tapi kalau di ikutkan pada waktu tu.. Kita akan bertungkus lumus untuk copy java script layout friendster yang mana berkenan untuk layout friendster kita.. Tu kalau aku la.. Huhu.. Tak ingat berapa tahun berkecimpung dalam dunia friendster.. 



Tapi tu semua tinggal kenangan Facebook sudah mendominasi laman sosial masa ni.. Friendster pulak dah jadi tempat untuk main game online.. Ok la daripada friendster tu lenyap terus :)

P/s: Pernah ada akaun Myspace?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...