Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Isnin, 3 Mei 2010

Genap satu tahun di UUM..

Yup, sekarang dah nak setahun aku di UUM.. pejam celik2x aq dah sem 3 sem depan.. kira separuh lagi la.. sebenarnya.. msa aku dapat tawaran ke UUM ne, aq tak sangka pla dapt..ada la sebabnya kan.. biar ja la aku yang tau.. time keputusan tawaran masuk U tu keluar.. aku tanya la member2 aq, mengecewakan!! semua dapat UMS... Hais.. Aq ja sorang ka dapat UUM?.. aq tnya pren2 yang rapat ngan aku.. semua dpt UMS... tanya2 punya tnya2.. ada jua la 2 urang yang tersasar jauh dari Borneo, haha.. sekurang2nya ada jua la kan member or dangan di UUM ne.. inda jua sorang2kan.. aq pilih kos di UUM satu ja.. tp menyangkut pla kan.. sudah rezeki aku di semanjung.. Sekarang?? esok aku ppr last!! yeay.. menandakan sem ni akan berakhir.. but! ada satu lagi yang blum berakhir.. English Communication 2, aq tetanya2.. napa la buat time cuti? klu inda.. 5 Mei tu aq di Labuan sdah tuh.. Hais.. apa bleh buat.. yang penting, sem dpn nda sdah pogrm ne.. so.. bleh la kan aku awl muleh..

 

  
Lpas sampai di labuan nanti mau ambil sijil STPM! inda sabar plng kunkan ke SEMELA.. jumpa ckgu2 disana,, huhu.. anyway? mcm reunion SMKTPB ane? jadi ka inda tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...