Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Isnin, 21 Februari 2011

Jambatan Labuan Ada ke?


Jambatan Labuan kat Search Google?

Panas~~ Isu Jambatan Labuan memang panas tahun lepas sehingga tahun ini, Apa yang dapat di pastikan di sini adalah, rancangan untuk pembinaan Jambatan Labuan-Sabah tidak akan di masukkan dalam Rancangan Malaysia Ke 9. ni bermaknsa, Jambatan ni tak akan di buat dalam tempoh 5 tahun akan datang...








Sebenarnya, ada rasionalnya Pembinaan Jambatan nih, antaranya adalah Ferry Wawasan yang selalu rosak, khabar angin yang mengatakan tiket ferry Wawasan akan dinaikkan dan untuk kesesakan ferry warisan apabila menjelang hari perayaan.


Feri Warisan

Apa yang dihadapi oleh penduduk Labuan sekarang adalah, kenaikkan harga barang runcit. Ini disebabkan, barang-barang runcit di Labuan di datangkan dari tanah besar Sabah. Dengan ini, kerosakkan ferry, kenaikkan harga tiket ferry warian pasti akan menjejaskanharga barang runcit di Wilayah Persekutuan Labuan.


1 ulasan:

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...