Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Khamis, 17 Februari 2011

Maxis Broadband VS Celcom Broadband

VS


Post kali ni pasal persepsi aku sal dua benda alah nih, Aku tak kisah la sama ada korang mau tau ke tak kan sal pendapat aku nih.. haha.. (Ampit banar kawu eh)

First, aku guna celcom broadband, sebab aku sdah tertawan ngan iklannya la knon.. Lagi pun liputan celcom aku rasa luas la jugak.. di UUM neh, tapi di hometown aku, macam lambat siput!!Suggest, baik la pakai streamyx kalau di Labuan la.. Celcom broadband laju di area pusat bandar ja..


Lagi satu yang aku menyampahnya, line broadband Celcomni putus-putus! Sandi Banar~ Tu la sebabnya aku beralih ke Maxis Broadband~ First time aku pakai Maxis ni, aku bleh katakan puas hati la juga, Harga pun ok~



Laju juga kalau onlinedi rumah gie~ youtube? x henti2 a.k.a tertuck2~ But satu ja kelemahan maxis nih, jangan sampai lebih limit~ coz kalau lebih, lambat gila~ haha! Tngk la juga pakej apa yang korang ambil..

Digi Broadband? OK la jugak, tapi tak pernah guna, coz hometown aku line dia kureng~ huhuk!

tu ja~ mo tido luk!


Promosi Terbaru Maxis Broadband

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...