Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Isnin, 2 Mei 2011

Pets | Hamster

Meskipun sekarang ni study week, petang ni aku rasa nak rest jap dari ngadap buku, pagi tadi dah aku baca buku kot :) (rajin sangat)

Topik entry aku kali ni, Hamster~ Korang ada bela hamster? aku ada dulu, tapi skang dah arwah :( Ada dalam 10 ekor jugak la aku pernah bela.. seekor haritu aku beli rm9 la kot~

aku ada seekor dulu camni :)


Cute what?





Kalau nak bela hamster kene ada benda alah ni,kalau tak nak letak kat ne? haha.. biarkan die jalan2 kat dalam rumah? ko ingat kucing? haha

 



   



Ni la anak hamster :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...