Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Khamis, 21 Mac 2013

KQPS | Sebab untuk BerBlog

Hi Guys! Salam KQPS~ Entri kali ni untuk Blogger di Malaysia sama ada korang blogger popular ke tak popular.. *mantap ayat.. Huhu.. Sebelum aq meroyan dengan lebih over lagi.. Aq nak tanya korang.. Korang dah lama berblogger? Setahun? Dua tahun? Tiga tahun? Bertahun-tahun? Haha.. Yang penting korang ada idea nak post or share kat blog korang.. 



Ok.. Stop citer pasal berapa tahun korang dah libatkan diri dalam dunia blogger.. Nak tanya pulak sebab kenapa korang berblog pulak.. Aq yakin yang korang ada banyak sebab untuk aktif dalam dunia blog.. Antaranya ialah:-

1) Korang nak share life korang kat dalam dunia maya ni.. Mungkin kalau korang share life korang seperti saat-saat bahagia *ayat baek punya! Saat-saat sedih, mungkin reader blog korang akan turut tumpang gembira dan berkongsi kesedihan di blog korang.

2) Nak Popular? Blogger tidak boleh dinafikan peranannya yang mampu untuk menaikkan nama seseorang untuk dikenali oleh ramai.. Nak contoh ke? Tak payah la kan.. Rasanya korang dah expert siapa blogger popular kat Malaysia ni.

3) Nak Cerita pasal politik? Mungkin bagi anda.. Melalui bloglah suara anda akan didengar.. Nak share Dato' A rasuah, Skandal Dato' B, Janji itu, Janji ini, sumer la pasal politik.. Make sure citer korang tu dari sumber yang betul.. Kalau tak.. Fikir la sendiri.. Huhu

4) Nak share hal keagamaan.. Yang ni ok :) Sambil berblog, boleh dapat pahala :) *Bak kata pepatah.. Sambil menyelam, boleh minum air.. Kongsi2 la ilmu agama.. 

5) Nak dapat dosa melalui blog.. Macam mana korang boleh dapat dosa melalui blog nih? Mana taknya.. Post pasal gossip artis tu.. Artis ni.. Yang kesahihannya tak dapat dipastikan lagi.. Huhu..

p/s: Ni post suka2 je.. Jangan serius sangat baca entri ni :) peace yo!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...