Blog Kadia Qu Punya Style

Selamat Datang~ Teruskan Bersama Kami Blog Kadiaku Punya Style! (KQPS)

|| welcome ||

Selamat Datang ke Blog Kadiaku Punya Style (KQPS)~ Blog ini akan menyajikan anda berkenaan info-info semasa, menarik, lucu, pelik dan sebagainya. Stay tuned bersama KQPS!

Baca yang Lain

Isnin, 4 Mac 2013

Beta Service Apartment

catatan: P0jie cool
Mungkin bagi korang yang tak tau nak buat mende.. duduk2 kat rumah jek..... Boring?? nak bercuti? makan angin?  Pe kata korang bercuti ke Pulau Labuan? Ke korang sekarang dah ada di Labuan?? hahaha... BTW.. Selamat Datang KQPS ucapkan.. datang jugak korang kat kampong halaman KQPS ni.. sanggup meredah Laut China Selatan! bak kata orang.. Lautan api sanggup direnangi.. (*mengarut.. sila abaikan) 

Dah sampai labuan korang tak tau nak stay kat mana? Ni hah nak habaq!!! Try ar menginap kat Beta service Apartmnet! Berbaloi- baloi!!!! Serius baq hang.. So.. Layan je~



Hotel mewah ini menawarkan penginapan gaya-pangsapuri yang sangat baik. Semua unit dihias dan serba lengkap. Setiap pangsapuri mempunyai tiga bilik-bilik dengan tab mandi dan pancuran mandian individu. Kemudahan lain termasuk dapur kecil, ruang makan, ruang tamu, dua tandas berasingan dan balkoni yang besar dengan pemandangan panorama pulau. Ia juga menyediakan kemudahan persidangan dan mesyuarat. Tingkat bawah juga boleh digunakan untuk aktiviti pameran dan promosi.

Financial Park Labuan
Tel: 087-453333 Fax: 081-453355



Lokasi Beta service Apartment


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca je kot~ Meh komen sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...